1 Temmuz 2009 Çarşamba

Ya Sonra...

Eee aklımı karıştırıp köşenden seyretmek kolay. Karşıma çıkıp birşeyler yapsan daha iyi olmaz mı? Tak sevgilini koluna şöyle bir gez toz ben de " ah basıma gelenlerrrr bir de sevgilisi var eyvahlar olsun !!" diye bir feryat koparayım.

Ama yok her zamanki gibi gelsin biri hayatımın içine etsin sonra da "yanlış mı anladın acaba ?" diye bir soru bırakarak cekip gitsin.. Süper değil mi ? Hayır normalde beni sadece yazı yazarken bu kadar bunalım görebilirsiniz yoksa neşemden yüzümdeki sırıtıştan(gülümseme değil baska birsey bu ) esprilerimden hiç bir şey kaybetmiş değilim...

Gelin görün ki aklımın içine edilmiş durumda. Herkes ayrı telden çalıyor ayrı telden söyluyor. Çıldırıyorum galiba yok galibası fazla buraya yazmaya basladıgımdan belli aslında okadar insan var etrafımda ve gelip ben internette yazıyorum. Kırmızı arabanın gelip beni alması yakındır sizde cok beklersiniz benim maceralarımı...

NOT : Çok fena düştüm ve sol ayagımı delmeyi basardım tebrikleri bekliyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder