3 Temmuz 2009 Cuma

Yeter !

Çok sıkıldım artık. Bişeyleri kovalamaktan da iyi olmaya çalışmaktan da çok sıkıldım. Kötü biri olmaya karar verdim. Dikkat ettim de öylesi daha mutlu. En azından benden daha mutlu !

Herşey iyi herşey güzel bi bakıyorum berbat olmuş. Bi anda nasıl oluyor ki ? Ben de herkes kadar mutlu olmayı hakettiğimi düşünüyordum. Ta ki dün geceye kadar ! Ben hiç birşey haketmiyorum. Nerden mi biliyorum ? Onunla bişeyler paylaşabilmek için gecenin bi vaktine kadar oturdum. Sonra sinirli bir anı olduğu için ben neyse...

Gerçekten bi yerden sonra durmalı diyorum artık ! Şu iş meselesi fena halde içimi karartıyor. Ne yapmalı bilmiyorum. Ajanslardaki arkadaslara CV yolladım ama okadar yani. Bu blog işinde para var mı acaba ? :) Hepten niyeti bozdum yahu !!!

Evden işe gelene kadar Sezen dinledim. Melankolik bi hava oluştu. Sessiz bi yerde olmak istiyorum. Kimsenin "merve" demediği, gereksiz sözcük israfı yapılmayan, söylenenler ve söylenmek istenenlerin aynı olduğu bir yerde...

Hayalimdir bir gün yurtdışında olmak. Tek başıma bir evi baştan sona kendim için hazırlamak. Duvarlarına istediğim şeyleri çizmek, yapıştırmak, boyamak... Sonra kocaman bir kütüphanemin olması (hayal işte ne gülüyorsun !), kendi ayaklarım üzerinde durabilmek istiyorum. İstemek parayla mı canım ? Herkes bişeyler istiyor zaten...

Ev aldı başını gidiyor. Dün gece 11'e kadar patır kütür parkeleri söktüler. Bugün de bir sürü iş var. Gerçekten ya beni evlat edinebilecek kimse yok mu ???

NOT : Teyzeler yine iş size düştü ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder