30 Haziran 2009 Salı

yuh !!!

yuh ya bu kadar olur bu kadar olur ! Hani ben özellikle arayıp buluyorum gercekten eminim son kararım...

Odunluk abidesi bu insanları etrafıma özellikle dolduruyorum benden bir cacık olmaz olamaz. Evet tuhaf bir durum simdi bu yasadıgım. Yahu insan olan yok mu aralarında ? Çok fazlasına gerek yokki 1-2 tane olsa yeter.

Ama dogru gecen okudugum bir istatistikte erkek nufusunun azaldıgı yazılıydı. Git gide azalıyormuş haklılar o kadar ki yakında odunları arayıp bulamayacaksınız diyecekler diye korkuyorum...

Ne sacma dimi ? Kendisi bugun birseyler yapmadı mı ? Ben mi yanlıs farkettim ? Ya madem benle konusmak istemiyorsun niye birseyler yapıp aklımı karıstırıyorsun ki ? Kal oldugun yerde bi süre kendime hakim olmayı becermişken araya girme !!!!

Yok arkadasım yok cekilecek cilem varmış dolmamış daha... Resmen arabeske bagladım kendimden korktum bi an... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder