5 Temmuz 2009 Pazar

Araba.

Bu adamı eve kadar ben mi götüreceğim şimdi ? Kızlar duysalar inanmazlar.

- Müzik dinlememin sakıncası var mı ?

- Hayır tabiki...

Bu şarkı niye bu kadar güzel ya ? Sakinleşmek için doğru tercih. Kırmızı ışıkta durmakta hiç uymadı ruh halime.

-J'ai son image ! J'ai son email !
Neden bakıyor ki ? Evet sesim kötü ama söylemek istiyorum. Sabahlayacağımı düşünürsek şu anda deli olduğumu kanıtlamaya çalıştığımı da düşünebilir.

- Noldu Deniz ?

- Bu şarkı eski değil mi ? Yani birkaç yıllık ? Bilmene şaşırdım da...

- Fransızca bilmiyorum. Ama şarkı çok güzel. Müziği her an kendime getirebilir beni o derece...
Şarkı bitti ama...

- Tekrar çalabilir misin ?

- Tabi seve seve !
Beraber mi söylüyoruz şarkıyı bana mı öyle geliyor ? Haha! Bu gece gerçekten garip... Yol tarifi dışında konuşmadı fazla. Şarkıyı kaç kez dinledik yahu ?

- Geldik. İyi geceler sana...

- Hey bence yukarı gelmen arabada uyumandan daha az tehlikeli. Merak etme evde yeterince yatacak yer mevcut. Hem benim 2 saat sonra çekimim var ve açlıktan ölüyorum. Ben gidene kadar kal bari.
Aslında mantıklı. Yani dışarda olmaktansa evde olmak daha güvenli. Ama ilk defa tanıştığım biri ? Battı balık yan gider... Başımı sallamam yeterli.

- Tamam ozaman. Çantan var mı ? Eh evde bu siyah elbise ve topuklularla rahat edemezsin diye düşünüyorum?

- Çantam arka koltukta. Alırsan sevinirim.
Eh bi gülümsemeyi de çok görmemem gerek...

-Hadi çıkalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder