11 Temmuz 2009 Cumartesi

Garip !

Bugun ben kör oldum. Şaka fln değil yahu bildiğin kör oldum. Arnavutköy'de karsıya gecerken Rozin'e laf anlatıyordum. Duraga gectik oturduk. Vın Vınnnn bi araba ama Porsche !!!!

- Noluyo len ?

- Böyle bişey yapıcaklarını tahmin etmiştim zaten. Kızım cevirip kafanı bakmadın laf anlatacağım diye. Havalarını attılar adamlar...

- Ne diyorsun ya ? Ben kaçırdım mı yani ? offfffffff.....

- Taksim otobüsü geldi. Hadi binelim. Porsche 'a bindik diye hayal edersin Merve !

- Ya belki yol da rastlarız. Kaç dk'ya giderler ki Beşiktaş'a ?

- Deli olma ya o hızla gittilerse simdiye gecmişlerdir bile.

- Of ben görmedim işte ne yapalım? Bari çirkin olsalardı.

- Yok değillerdi. Gayet taş durumları vardı.

Gel de bu konusma üstüne yıkılma abi ! Çocuklar gayette bakmıslar karsıdan gecerken. Aslında Bebek'te Starbucks'ta da farkettik ama neyse...

Cafe'de caprazımızdaki 2 yaratık içimize düşeceklerdi nerdeyse. Yerlerine gelenler de öyle... Üstümde de beyaz tshirt, bol olan kot pantolonum, beyaz adidas'larım. Yüzümde bir zerre bişi yok.

Eeee bosuna mı makyaj yapıyorum ya ? 1 haftadır herkes pek begenir oldu beni... Hayırdır inşallahh ! Hayırdır inşallah !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder