5 Temmuz 2009 Pazar

İlk Aşk :)

8. sınıf gayet güzel bir sekilde sonlandıgından yine Avşa'nın yolunu tuttuk. Ama ne tutmak... Mavi Marmara'yla tam tamına 7 saatte Avşa Ada'sına vardık.

Tabi gayet güzel giydim bikinimi indim denize. Ama süt beyaz... Kızlar tutturdular botla açılalım. "Ben derin suları sevmem ben girmem denize siz yüzersiniz ben seyrederim" pazarlıgıyla bindim bota. Kürekleri çektiler Gamze'yle Tuğçe... Bende yoldan geldim yorgunum misali yayıldım bota...

Dubalara geldikten sonra da atladılar serin sulara... Bende güneşlenmekle meşgulüm tabi ki. Sonra kızlar sıkılıp bota geldiler. Aman yarabbi ne dedikodu ne dedikodu !!! Nihal var ya bilmem kimle görüşmeye başlamış. Asil sarışın kızı bilmem nerde görmüş aşık olmuş neler neler...

O arada deniz bisikletiyle bi çocukla bi kız geliyorlar... Çocuk yanındaki kızı nasıl azarlıyor ? Anlatamam ! " Sanki bilmiyorsun bu denizi ! Akıntıya kapıldık kızım az daha gidiyorduk ya! Sonra anlatırdın millete macera diye!" Çocuğu gördüğüm an dedim... "Kızlar benimki geliyor :)"

Çocuk yanımızdan geçerken şöyle bi baktı. Geçti ! Gitti !

5 dakika sürmedi çocuk gözleriyle aynı renk kanoyla yanımızdan geçti. Yine baka baka !

Gamze taktı yüzüğüme aldı eline evirdi çevirdi attı suya... Ben aglamaklı "ne yapıcam ben özel yapımdı." diye vızıldanırken tabi ki "bişi olmaz " moduna girmişti kızlar... Yardım alsak fln diye döndüm çocuğu gördüm. Aslında söylesem süper olurdu ama söyleyemedim.

Ben 5 karış suratla döndüm eve. Kızlar gayet memnun ! Akşam Green'e gideceğiz ne heyecanlıyız anlatamam. Green'e gittik gittik de ne oldu dersiniz ? Gamze'nin sevgilisi olmasına ragmen sırf benim inadıma Hakan'la dans edecegini söylemesi. O anda Hakan'la Onur'un masamıza gelmesi ve bi anda beni görüp şok olmaları gecemin üstüne tüy dikti...

Neyse... Gamze'yle dans etti Hakan. Ve ben (Tabiki !) deliye döndüm. Sonra farkettim ki Gamze'nin yaptığı çocukluk ve ben daha iyisini yapabilirim. Önce ağlamaklı modumdan kurtuldum. Arkasından da sanki masadaki tek kız benmişim gibi konuşmaya gülmeye başladım. 2 çocukta ne olduğunu anlayamadı. Ve bi anda rüzgar benden yana esti...

Bu çocukla çıkmadım ama onunla irtibatı 3 sene boyunca koparmadım. Nasıl oldu ne oldu şimdi anlatmam zor... İlerleyen yazılarda anlatabilirim sanırım... :)

NOT 1 : Okuyanlar yorumda bırakıversin bir zahmet ve altına da isim yazarlarsa sevinirim :)
NOT 2 : Korkmayın şecerenizi istemiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder