5 Temmuz 2009 Pazar

İşaret.

- Ee Melih Amerika'dan döndükten sonra barmen mi olmaya karar verdin ? Hayır gerçekten güzel iş ama...
Of ! İyi bişey söylemeye çalıştıkça berbat ediyorum sanırım.

- Haha ! Aslına bakarsan tek seçeneğimdi.
Kafasını kaldırmadan konusuyor, gülüyor. Deli mi ne ?

- Seninki bu tarafa dogru geliyor.

- Kim benimki ?
Hem kafanı kaldırmadan nasıl gördün ? Eyvah ! Aylin'in bulduğu tipsizin yanındaki geliyor ! Acil durum...

- Ah canım! Çok özür dilerim geç kaldım. Çekimler uzadı canım beni affet olur mu ?
Oha lan! Kimsin sen ? Niye bana sarılıyorsun ? Melih niye göz kırptı ? Bişeyler biliyor ! Çocuğu daha yeni tanıdım nasıl güvenebilirim ki ?

- Bende seni merak etmeye başlamıştım.
Yuh ! Bunu söylediğime inanamıyorum. Heyooo ! Çocuk gidiyor. Ohhh be !!!! Derin nefes al, ver.

- Biri bana burda neler olduğunu söyleyebilir mi ? Hem ben seni nerden tanıyorum ?
Gerçekten nerden tanıyorum ki ? Yok canım olamaz. Yani benzetiyorumdur. Niye gülüyor ki ?

- Ben Deniz. Melih'in abisiyim. Onun işaretiyle farkettim ki bir kurtarıcıya ihtiyacın var.

- İşaret ? Bu işareti ben niye farketmedim ?
Tuhaf bi çocuk galiba ?

- Farketmemen normal ben bile anlamadım.
Vay be... Ne gülüş ama...

Aylin de kızlar da beni öldüreceklermiş gibi bakıyorlar. Yok artık... Kalktılar gidiyorlar "eee ben ?" diye bagıramam sanırım. Yarın çok ağır sorgu sual beni bekliyor. Eyvahlar olsun...

- Hala beni tanımadığına emin misin ? İsmimi söyledim. Halbuki bütün güzel kızlar beni tanır diye düşünüyordum.
Çok düşüncelisin... Eh bende fena değilmişim hani... Melih'in arkasındaki aynada gerçekten iyi görünüyorum. Yalnız yüzümdeki sudan çıkmış balık ifadesini de yok etmeyi başarırsam daha iyi olacağına eminim...

- Sanırım tanıyorum.
Bütün dizilerini izledim. Vay be adam bana sarıldı. Bir de üstüne hala yanımda. Gerçekten kahraman gibi bişey oldu benim için...

- Evet sayın seyirciler. Bu gece arabada uyuyacak biri olarak hangi köşebaşı daha güvenlidir ? Yardımınız dokunabilir mi ?
Melih bu sefer alenen sırıtıyor. O bardakları 40 kere parlatmadı mı ya ?

- Deniz kaç bira içtin bu gece ?

- 2 tane...

- Nazlı sen Deniz'i eve bırak istersen bu gece onda kal. 2 saat sonra çekim için evden ayrılmak zorunda. Eminim rahat edersin.

- Bu gece bu kadar şok benim için bile fazla... Sadece renkli bir gece olsun istemiştim halbuki. Bu kadar renk gözlerimi kamaştırdı. Deniz'i eve bırakırım ama kalmam.

- Sen bilirsin. İyi geceler size... Hesap ödenmiştir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder