30 Temmuz 2009 Perşembe

Ayyy !

Unutmusum ya ben buraya yazı yazmayı. Neyse kestirmeden yazayım da evee gidince devamını getiririm sanırım.

Dün geceye kadar konusmadık ya biz o cocukla. Dün gece yazdı bişiler. Daha dogrusu salak salak bişiler. Bende "hımm, iyi, aaa, dogru, mantıklı" gibi cevaplar verdim.

Sonrada 9 bucuk filandı yattım gece yarısı kalkıp Moonlight izledim. Evet o film için öyle yapılır. Bir Josef (Jason Dohring ) karakteri var insanın vampir bulup asık olası geliyor o derece.

Sonra diğer As olan kişiden haber yok. Daha dogrusu konusmuyoruz. Eh zoruma gitmiyor değil ama benim yapabilecegim birsey yok artık. Hani der ya insan "yeter yoruldum" aynen o durumdayım.

Neyse bugunku toplantımız güzel gecti diye düşünüyorum. Ne olur bilinmez... Satış olsa da bende mutlu mesut para kazansam keşke...

NOT : Unutmadan bugun konusamadım toplantıda bişi oldu. Sesim kesildi. En iyi yaptıgım işi yapamadım... :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder