2 Temmuz 2009 Perşembe

zoru başarmak...

Zoru başarmak nedir acaba ? Benim su anda yaptıgımla bir ilgisi var mıdır ? Benim kendim için kullandıgım deyim daha çok "boşa kürek çekmek" oluyor.

Onunla ilgilendiğimin farkında, trip atmalarımın sebebini biliyor. Eeeee arkadaşım bildigin bu ! İstemiyorsan "istemiyorum" de. Bi öyle bi böyle davranma. Beni üzme mesela !!!

Bütün kızlar güzel diye bir havaya girdiysen beni de o güzeller kategorisine sokma lütfen !!!

Bırak artık oyunu !!! Bi adam her gun konustugu kişiden 3 gun haber alamıyorsa ve bu durumu acıkca dile getirmeden baska bir şeyi bahane ederek bi yolunu bulup iletişime geciyorsa eh bunda bi iş var diyelim yani...

Tamam yanlıs da anlamıs olabilirim. Ama ne var ki ben yanlıs anladıysam o da beni yanlıs anlamıs olabilir değil mi ?

Ali Poyrazoğlu bugun kanaldaydı acaba yakasına yapısıp " nolur beni yanınıza alın" diyerek Küçük Emrah moduna girsemiydim ?

Tiyatrocu olmayı çok istedim. İlk okuldaki tiyatro hocamız Müşfik Bağ ve eşini de aklıma soktukları bu fikir yüzünden şiddetle kınamaktayım :) Yok yahu severim kendilerini Allah başarılarını daim etsin.

Evet Nilüfer Hoca da vardı müzik derslerimiz için gelen.. Ne güzel hatundu be ! :)

Sonra bir de İngilizce hocası gelmişti. Pos bıyıklı biriydi adını hatırlayamayacağım şimdi. Kendisini de pek sevmezdim ne yalan söyleyeyim. :)

NOT : Teyzeler nete girebilir ama iş işten geçti. :) Şimdi de Tiyatro ve Şan dersi verebilecek insanlardan bişeyler bekliyorum. Eh bi zahmet ücrette indirim yapıverin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder