10 Temmuz 2009 Cuma

Aşk İstiyoruz...

Evet Yalın'ın şarkısı "Aşk istiyoruz" ama gerçekten bir çok insan istiyor herhalde... En azından kimse istemese de ben istiyorum !

Ama öyle böyle değil. Ayşe Kulin'in Veda kitabındaki Mehpare'yle Kemal gibi, A walk to remember filmindeki Jamie Sullivan ile Landon Carter gibi yada ne bileyim işte...

Yok merak etmeyin geri dönüş yapmadım. Bittiyse bitti ! Sadece artık ne için uğraşmam gerektigine karar vermem gerekliydi. Artık şu saatten sonra yapmam gereken iyi bir gelecek hazırlamak bunun da ilk basamagı iyi bir iş, sonradan belki iyi bir eş... Hatta eş kısmı olmasa da olur !

Yok eğlence yok mu ? Var! Olmaz mı yahu !? Bu sabah lisedeki günlerimiz aklıma geldi de çok garip hissettim kendimi ...

Bir sonraki başlıkta yazmaya başlıyorum aklıma gelenleri ...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder