28 Temmuz 2009 Salı

Ruhum Karısık...

Valla bugun kimi aradıysam yok abicim yok. Toplantı yok. Sıkıldım sanırım. Düşünün yani 1 saate yakındır sözlük okuyorum.

Rejime girdim ya aldıgım kurabiyelerden saatte bir tane tüketiyorum. 6 tane aldım zaten ama yarım yarım yerim gerekirse. Şaka bi yana aç gezmeyin benim gibi düşer kalırsınız karışmam. Başım dönüp duruyor. Evden işe kadar yürüyene kadar canım cıktı yahu.. :)

Akıl karmasıklıgını gectim de benim ruhum karısık sanırım. Hemde karmakarısık. Düşünüp düşünüp uygulayamadıgım, uyguladıgımda faydasını görmediğim, uygulamadıgımda pişman oldugum seyleri silip atmama az kaldı. Amma velakin iyileşmem için henüz yeterli zaman bulunamadı.

Sabırsız, şımarık, geveze, megaloman sıfatlarını bir kenara bakıp eskisi gibi olmak istiyorum. Düşünmeden hareket etmeyi, herkesi oldugu gibi sevmeyi vs. Ama olmuyor tabiki de...

Eh bugun benim için zor gececek. Ruhum karısık benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder