7 Temmuz 2009 Salı

Sakinim !!!

Sakinim Sakinim Sakinim Sakinim Sakinim Sakinim Sakinim Sakinim !!!!!

Sakin fln değilim. Sabahın 8'inde uyandırıldım ! Üstüne boya badana için 2 kişi gelip paldır küldür işe girişti. Yok yahu çilem bitmiyor. !

Dün gece sinirli sinirli yattım ! 3'e kadar zaten uyuyamadım. Neden mi ? Sizce !?

Ay evet ya ne saçma kendi kendime eziyet ediyorum resmen. Hayır değip değmeyeceği konusu tam bir muamma ! Tamam aptallığımı da işin içine katarsak çokça zararda olan benim. Hatta bu durumu mali raporlar da fln beyan etmeye kalksam iflasın eşiğinde olduğumu hesap yapmadan da görebiliriz !

Herseyi ben yapıyorum. Sürekli bi arayış sürekli bi acı hali. Eziyet artık had safhada. Ben bi yol bulup bu işten sıyrılmalıyım ama nasıl ?

Aptallık kısmı sadece bu konuda geçerli. Yoksa iş ya da arkadaşlar konusunda böyle bir durumun olmadığını biliyorum, biliyorlar.

Evet bugün yapılacak olan görüşmeye yönlenelim. Olay hala ne giyeceğim konusunda !? Tartışmaya açık bir konu. Kimisi siyah giy kimisi açık renk diyor offffffffff sıkıldım !!!

NOT : Bengü denen hatunu pek sevmem ama şu iki melek şarkısındaki iki cümle (Ve ben onu unutacağım \Gece gibi ona uzağım) beni bitirmiş durumda ! Nedeni de aşikar değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder