15 Temmuz 2009 Çarşamba

Aşk Mevsimi...

Bengü'nün albümünü gercekten sevdim galiba. Her sarkıda farklı bir msj geliyor sanki.

"Kalbim dünden yaralı yaralı, Belki de kalbimi formatlamalı" bu msjlardan biri... :)

İçim acıyordu evden giderken. Eve dönerken farkettim de yokmuş öyle bişey. Kendimdeyim. Yine BENim... Asıl güzellik buymus sanırım.

Hayır huzurumu kacırıp durdum da ne oldu sanki ? Ne gecti elime ?

HİÇ ! Koskocaman bir hiç....

Şimdi gel gelelim yeni felsefem "Kafam rahat dünya rahat" ...

Gecen aksam lunaparka gittik inanılmazdı. Eniştemle Asena, Ben de Mert'le gondola kurulduk... Eniştemle ben gülmekten kırılırken bizimkiler baygınlık geciriyorlardı...

Sarhos gibiydim indigimde farketmeden tırsmısım galiba :)

NOT : Mehmet Ali'nin sözü var cumartesi Maçka'ya götürücek beni ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder