28 Temmuz 2009 Salı

Aptal !

Yok yok benim aptallıgım değil bahsi gecen. Diğer baslıklarda söylemiştim zaten ne aptal oldugumu. Bu benimle ilgili olan değil. Şu 3. tekil şahsımızla ilgili de değil. 4. ile ilgili... :)

Vallahi aptal ! Dün sordugum bir soru yüzünden triplerde paşa ! Yok cicim yoookk !!! Öyle salakça hareket ediyor ki... Herkes senden hoslanıyor bu dediginde yok dedim. İtip durdular üstüne üstüne... Öbürüne aşık olmayı gururuma yediremedigimden buna sarayım dedim. Bu da işleri berbat etti. Nasıl mı ? Şöyle :

Bir aksam konusurken benim agzımdan laf almaya calıstı. Cıkmam gerekti tersledim kavga ettik.
Ertesi gün ben onu zorladım bişiler söylemeye ters tepti ortada kaldık.
Uzun zaman konusmadık. Konustugumuzda da benim ondan hoslanıp hoslanmadıgımı sordu.
Henüz değil cevabını alınca memnun olmadı. Sevgilisi var moduna büründü.
Sonra yeniden konusmaya basladık. Bu seferde ben eski sevgilimin yeniden hayatıma girmek istedigini söyledim.
Bu sefer de triplere girdi.... Neden ya ? Niye ?

Sevgilisi olduguna dair moda kavga ettigimizin ertesi günü girdi. Ne halt etmeye calıstıgını ben cözemedim. Hayır okuyup da bu durumla karsı karsıya kalmış bir insan evladı varsa lütfen acıklasın bende ögrenmek istiyorum... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder