17 Temmuz 2009 Cuma

Biliyorum !

Evet ihmal ettim biliyorum. Kaç gündür yazmadım. Ama yazılacak o kadar çok sey var ki neresinden baslasam bilmiyorum...

Bi kere erkeklerin cok kurnaz olduklarına emin oldum. Yani benim agzımdan cıkmayan seyler için zorlamaları, peşinden kosacagımı düşünüp durmaları, her teklifini kabul edecegimi düşünmesi, bi yakın oluşu bi uzak oluşu... Uzayıp gider bu liste. Ama olay bununla bitmiyor efendim. Bitmiyor ! Adam bana bu kadar yakınken benden hoslanmadıgını söylüyor üstüne üstlük benim ondan hoslandıgıma emin !

Ah arkadasım ! Bi bilsen kimler böyle zannetti... Kimler kendini bişeyler sandı da dönüp bana hesap sordu... Ama yok öyle bişey ! Senle konusmanın iyiliğinden baska bişey yok !!!!!

Diğeri mi ? Ah o diğeri yine aynı ! Hep aynı ! Bazen yakın, sıcacık. Bazen uzak, buz gibi... Onu da bıraktım kendi haline... Simdi yani su anda gidiyor olabilir. Evet farkındayım pek gezenti cıktı... :)

Bugun alıp kitabımı gideceğim boğaza. Bir güzel kahvemi içip okuyacağım. He katılmak isteyen varsa beklerim.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder