26 Temmuz 2009 Pazar

Süper Şeyler Oluyor.


Belki de hersey yoluna giriyordur ne dersin ?

Yok merak etmeyin yeniden asık olmadım. olmaya da niyetim yok uzunca bir süre... Sadece ve sadece eglenmek istiyorum. Hiç birsey düşünmeden dans etmeyi fln... Yok kafayı da yemedim henüz :)

Az kaldıgını düşünüyorsunuz dimi ? Dogrudur az kaldı. Sıyırdım sıyırıcam balataları... Noldu diye anlatmak fln istemiyorum. Olay şu ki bosuna kendimi üzüp duruyorum. Gün gelicek evet o benim olucak. Nerden mi biliyorum ? Allah'ın işi diyelim... :)

Ortak karar benim sıyırmış oldugum değil mi ? Haksız sayılmazsınız aslında.

Evet bundan sonraki stratejimiz :

1. Yemek yenmeyecek ! (Aç gezilecek aç !!!)
2. Önceden yaptıgım gibi yine istedigim modelde elbiseyi dikmeye baslayacagım. (Uzun zaman alıyor ama olsun sorun değil :) )
3. Para biriktirilecek. (a. Ankara yolculugu için. b. Reina'daki kutlama için )
4. O dönene kadar günler gün edilecek.
5. Somurtmak kelimesi hayatttan da yüzden de eksik olacak. (Yakısmıyor bana yahu !)
6. Dünya yerinden oynatılıcak. (Dönüp duruyor biliyoruz depremvari seyler yapılacak. Duyanın dudagı ucuklayacak o derece.)
7. Gidilmeyen yere gidilecek görülmeyen yerler görülecek ! (Emir büyük yerden (Bir dost söyledi.) )
8. Çok çalışılacak. (İş açısından diyorum karıstırılmasın.)
9. "Bitti mi biter" denecek geriye dönülmeyecek !
10. İyi düşülücek iyi olacak insan. ("be human" gibi oldu sanırım neyse artık :) )

NOT : Uzun zamandır bi teyze bulamadım. Evdeki tadilat bitti kahveye beklerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder