26 Temmuz 2009 Pazar

İyileştim.


Ohhhhhhhhhhhhh bee... :)

Hastalıktı gecti, sanki atlattım. Bitti böyle bi rahatladım. Agustos sonuna kadar düşünmeyeceğim onu. Gelen gelir, giden gider... Simdiki politikam bu !

Hani bi yara vardır iyileşmesi için zaman gerekir ya. Benim zamanım doldu. Doldurdum zamanı. Simdi gülmek, eğlenmek var hayatımda.

Pınar söyledi Alacakaranlık serisindeki Bella'ya benzetmiş beni. İnat konusunda dedim "evet bana da bir Edward lazım." gülüyor ama biliyor ki dogru...

Evet aranıyor. Edward aranıyor !!!! Duyan, bilen, tanıyan varsa haberim olsun ... :)

Onu unutmadım daha unutabilecegimi de sanmıyorum. Ama yazdıgı mesajları kıyıp silememiştim. Belki de o yuzden daha fazla düşünüp durdum onu. Telefon gitti, mesajlar gitti eh gözden ırak gönülden ırak misali oldu bunlar.

Hayır yanlıs anlasılmasın öyle hemen daldan dala konup baskasını bulmak gibi bir hedefim yok. Onun yerine daha cok eglence bazlı ugraslarım var. Tabi işe yogunlasıp iyi satışlar yapmak da önemli. İyi para kazanmalıyım. Herseyin tadını cıkarmalıyım ki ayaklarım yere bassın.

Hem beni seven o kadar insan var su ara sevgili ihtiyacım yok kii :) O kadar gezme olayını onunla yapamam zaten. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder