14 Temmuz 2009 Salı

Vah Vah...

Tatil dedim dedim de ne oldu ? Tatile daha cıkmadan yolda basladı yagmur.

İçim içimi yedi gelene kadar geldim ; sel, yagmur, dolu, fırtına... Tam bir çöküntü yaşarken Ablam tutusturdu elime bir kitap "oku kendine gelirsin" dedi. Geldim anacım geldim...

Benim gibi seker kızı ile ucubeye ceviren sacmalklarla ugrasmıyorum. Evrene dogru msjlar gönderip dogru kontakları istiyorum hayatıma...

Ben de mutsuzlar kervanından kurtulup her hatayı kendimde aramaktan vazgececegim. Çünkü her hatam hep yeni tecrübelere gebe. Olmuşla ölmüşe care yok degil mi ? Öyle olsun.

Hadi millet eller havaya !!!! ( Demet Akalın'ın sarkısı calıyor internet cafe'de 'Bir şans daha' diyor ablamız...)

Evet 2 gün sonra dönüp olan biteni ayrıntılı halde yazmaya devam edecegim. Poyraz'ım aşkitomla biraz daha oynayıp kimseyi düşünmemeye gayret edecegim. Malum düşününce sacmalıyorum.(Pınarcıgım attıgın msj böyleydi değil mi ? :)

Beni bekleyin diyorum.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder