27 Temmuz 2009 Pazartesi

Masal...


Yok arkadaslar panige gerek yok. :) Aşık değilim. Bir süre için dondurdum herseyi. Simdilik birinci önceliğim tek tercihim iş. Evet evet ben ve iş ! :)

Gecen cumartesi gecesi eve bi telefon geldi. Babam açtı.

- Merve burda... Telefonunu kaybetmişti... ( Gecenin 10'u şaşkın durumdaki bana uzatıldı telefon.)
- Eee.. Efendim..
- Canııım...
- He ?!
- Canım telefonun kapalıydı mecbur kaldım evi aramaya.
- Hadi ya... ( Eski erkek arkadasım telefonda hemde ev, tam karsımda babam.)
- Levent'teyim bekliyorum seni.
- Aa öyle mi ?Bi sn. ( Babama melek kız pozu onun kafa sallamasıyla bi sn bitmiştir. )Şey gelebilirim sanırım cok kalamam ama.
- Tamam. ( Onun kahkahası.)
Kapatıp telefonu babama bakmadan askıdaki beyaz elbisemi aldım. Giydim. Sadece kırmızı rujumu sürdüm. Kırmızı babetlerimi giyip, kırmızı kücük el cantamı aldım ve evden cıktım.
Arkama bile bakmadan O'nun bekledigi yere gittim.

Arabanın üzerine oturmus beni bekliyordu. Yanına gidene kadar heyecandan duramıyordu yerinde.Gittim bana bir sarılısı var resmen özlemiş, gercekten özlemiş, bende cok özlemişim be !

Velhasılı Ortaköy'de bi yere gittik. Durup durup bana sarıldı fln. Güzel miydi ? Evet ! :) Özlemiş miyim ? Evet ! :) Yeniden olur mu ? HAYIR !!! :(

NOT : Ex'ten Next olmaz be gülüm... :)
NOT : Resim Ctesiye ait değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder