10 Temmuz 2009 Cuma

Piknik !

Evet lise 2. sınıfta pikniğe gittik arkadaşlarla. Zaten bizim sınıf malumunuz bilen bilir 30 erkek 8 kızdan olusan bir topluluktu. Daha sınıfa ilk girdiğimiz gün hazırlıkta Yasin ayağa kalkıp

"Arkadaşlar paniğe gerek yok kızların toplamı 8 amma velakin 3'ünü pek gözüm tutmadı. Geriye kaldı 5. Bizden de 5 kişiyi çıkarın geriye kaldı 25. 5 kişiye 1 kız düşüyor haberiniz olsun !"

diye bağırması hala gözlerimin önünde sanki...

Neyse piknik diyordum. Biz toplandık doluştuk Gökhan'ın babasının minibüsüne. Tıklım tıkış minibüs. Herkesin elinde paketler fln. Nerdeyse kucak kucaga oturuyoruz. Nereye gittik tam hatırlamıyorum indik minibüsten. Ama ne inmek ! Sonu gelmiyor, kaç kişi binmiş belli değil.

Hemen yerler tutuldu, sofra kuruldu, mangal yakılmaya çalışıldı ! Çalışıldı çünkü yakamadılar. Bir dünya et, tavuk ziyan oldu oraya da geleceğim bekleyin. :) Gökhan (Kastamonu'lu) ve Fatih (İmamın oğlu - valla espri değil gerçek-) geçtiler mangalın başına uğraşıp duruyorlar. "Ben yakayım, çiftlikte büyüdüm ne de olsa" diyorum. Vermiyorlar çakmağı fln bende çok üstelemedim.

Sonra hepimiz bitap düştük sabahın köründe çıkacağız yola diye. Ordaki masaların üzerine kıvrılıp yattık.

Bir saat sonra hepimizde açlık belirtileri başladı. Gidip bi bakarız ki mangal harıl harıl yanıyor. Benim çok zeki arkadaşlarım dökmüşler benzini mangala vermişler ateşi... Üstüne koyulan bütün etlerin dışı pişmiş içi çiğ ne yediğimizi anlamadık.

Tabi güle oynaya akşam üstü oldu. Karşımıza da bir grup geldi yine bizim gibi. Allah'ım ne yakısıklı bi cocuk. Ben bakıyorum o bakıyor. Neyse baktım olmayacak bizimkilere döndüm "Ben şu suyu doldurup geleyim" . Arkama bile bakmadan su şişesini alıp gitmeye başladım. Şöyle çaprazıma bi baktım çocuk ! Oh my god !!!!

Tam çeşmeye varmışken "Aşkıımmm !!!" diye biri bana sarılmaz mı ? Bir de üstüne üstlük öpmesin mi !? Öylece kalakaldım. Ne ağzımdan birşey çıkıyor ne elim kolum tutuyor. Kafamı çevirip bana sarılan dallamaya (Kusura bakmasın artık !) bir baktım. Ender !!!!! Hayııııııııır... Yanlış anlaşılmasın Ender sevgilim fln değildi. Yani sadece benim. Yok yok işin şakası bir tarafa bütün kızların en sevdiği erkek arkadasımızdı. Ki yanında böle küçük flörtlerin olmasından da nefret eder kendisi.

Velhasılı o yakısıklı cocugun dönüp gittiğini gördüm. Tabi dolu su şişesini Ender'in kafasından asagı boşaltmayı ihmal etmedim. Ama bu piknik böyle geçip gitti.

2.si mii ??? Hatırlatmayın rica ederim !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder