4 Temmuz 2009 Cumartesi

Şans Yok!

Hayır zaten oldugunu düşümüyordum ama bu kadarı da olmaz diye düşündüğüm olmuştu. Herşey ters gidiyor şu anda... Tek bir işim doğru şekilde ilerlemiyor. Hedefler şaştı. :)

Güldüğüme bakma vallahi sinirim bozuk! Yani olmaz diye düşündüğüm herşey beni buldu bu sıra... Fena halde düşündüğüm biri var ama onun beni düşünme olasılığı %10 bile değil yani okadar bile değerim yok bence onun gözünde... Ev ! Aman yarabbi ! Gelip kendiniz görün derim ben... Salon ustalara emanet. Sökülen parkelerin yerine kum doldurup (O kumu evin ortasından gecirmek suretiyle!!!) yerine yenisini döşeyecekler (nasıl bir kelimedir bu ya :S ), Daha sonra da badana boya geliyor ki alerjim olduğunu düşünürsek nereye kacarım bilmiyorum...

Bu yaştan sonra da zaten kimse begenip de evlat edinmez beni. Ama evlenme teklifleri geliyor bu sözün üstüne... Arkadaşlar henüz aklımı kaçırmadım yani kaçırdığımı düşündüğüm zamanlar olmuyor değil ama şu anda bu yaşta evlenmek pek doğru bir düşünce düşünceden geçtim hayal bile olamaz !!!

Ah ah bi doğru dürüst bir işim ve maaşım olsun. Bir dakika evde oturmayacağım. Milletle dalga geçiyorum ama onlar kadar "gezenti " olabilirim sanırım . :)

Daha yaz sonuna ropörtajlarım olacak. Belki burdan da yayınlarım. Belki diye bir şey yok! Kesin yayınlarım...

Ustalara verilmek üzere poğaça yaptırdı annem. Buldu tabi evde yaptırıyor işleri... Hamur kabarmıştır fırına atıp geliyorum... Daha yazılacak çok şey var... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder