2 Temmuz 2009 Perşembe

İlgi Manyagı Oldun !!!!

Pınar'ın tespiti !!! Dogrulugu konusunda ben bile nerdeyse emin olacağım. Zamanım giderek daralıyor sanki. Neyle ilgili oldugunu bilmiyorum ama birseyleri elimden kacıracakmısım hissine kapılıyorum...

Simdi Sezen Aksu'nun İzmir'in Kızları sarkısıyla oynama istegi duyuyorum içimde ama aldanmamaya calısıyorum.

Tamam bu sözün nedeni belli yaptıgımız bir listede cıkan sonuctan laf sokuyor küçük hanım !!! Haklı ama bu aralar benden o kadar cok isim duydu ki (burda isimleri ifşa etmek istemiyorum ! okurlar fln mazallah !!).

Şöyle bir cıksam dısarı ya da çiftliğe gitsem. Atlar kediler köpekler tavuklar derken salsam kendimi mis gibi bahçeye... Kirazlar bitti ama hala erikler ve dutlar yerli yerindeymiş. Dedemin salatalık domatesler bile olmuş bir de söylemiyorlar mı özledik seni diye? Offf off...

Dayımla bir konusmamızda "CV'mi nasıl dolduracagım ben yaaa ?" diye bir mızmızlanmam olmuştu. Tabi fırsatı kaçırır mı ? "Ben doldururum sen ver kagıdı kalemi " verdim tabiki.

1. Bag - bahce işlerinden anlar. (Dedemlerin işçilerle takıldım diye bu laflar ben biliyorum !!!)
2. Ev işlerinden çok iyi anlar bir pogaca yapar parmaklarınızı yersiniz (Lafa bak yaa !!!!)
3. Çok iyi çocuk bakar. Bizimkileri o büyütttü sayılır gelin görün valla (Yok artık !!!!)
4. Komiktir. (Bilmedigim birşey söyle !)
5. Acayip derece de çok konuşur. (Evet ortak şikayet bu !!!)
6. KEÇİnin önde gidenidir. (Aaaaaa !!! bu kadarı da fazla !!!)

Hayır diger maddelere zerre kadar alınmadım ama son madde yani keçilik faslı için söyleyecek söz bulamıyorum.

İlk baslarda olan bu olay beni fena halde kendime getirdi çünkü kendimi biliyorum. Evet inat konusunda ileri safhada oldugum bir gerçek !

Ama bazende fena halde yüssüz olabiliyorum nasıl bir çelişkidir bu ya !!!!

Su anda Sezen Aksu Uslanmadım çalıyor ama ben Levent Yüksel'den dinlemeyi daha cok seviyorum sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder