10 Temmuz 2009 Cuma

2. Piknik Vakası !

Evet aynı grup ayni insanlar aynı saat. Ama yer ve zaman farklı. Aldı yine Gökhan bizi topladı gidiyoruz.

Bu sefer Mehmet Akif Korusu'na. Yine önce biz kızlar kurduk masayı bardakları beyler (Beyler dediğime bakmayın size saygıdan yoksa bizimkiler kendileri koymuslardı isimlerini !)doldurdu. Azcık yedik top fln oynadık. Çocuklar gibi halbuki koca kazık kadar insanlardık. Neyse...

Bu sefer mangalı yakmaya uğraştılar yanmadı. Defettim hepsini ben yaktım. Çok basit aslında ama beceriksizler bilmiyorlardı. Önce bir sayfa gazetenin içine yerdeki minik minik agac dallarını doldurdum. Sardım güzelce. Üstüne kömürlerden birkaç tane koydum hani yanarsa eklerim diyerek. Ateşi yaktım. "Eh" dedim sonra "etleri de bensiz pişirebilirsiniz sanırım". :)

Sonra kızlarla bişiler yaptık. Çocukların bizi kızdırmalarına izin verdik vs... Minibüse doluştuk öyle yorgunuz ki hepimizin pili bitmişti. Bir yanımda Erman uyuyor (uyumak ne kelime horluyor be !) bir yanımda Fatma saçımı çekiştiriyor (yüzüne değince huylanıyormuş :) Atakan'ın Burak'a yaptığı gizli numarayı çözümleme şakası süperdi. Hala aklıma geldikçe gülerim. :)

Hepimiz kucak kucağa uyumusuz. Saate bi baktık saat 6'ya geliyor. Hadi gidelim bari dedik. Pılımızı pırtımızı toplayıp düştük yollara... Burak Gökhan'ın aklını çeldi "yol üstünde Carting var abi. Bizim tanıdık 2 tur binseydik " diye... Tabi hepimizde çığlıklar feryatlar. Gökhan dayanamadı. :) Çektik Carting alanına. Ben önce inmeyeyim diye inat ettim. Sonra alanın kenarında sarışın mavi gözlü bir yaratık görmez miyim ? Görürüm ! Erman peki görmez mi ? Görür!

- Bırak kolumu ineceğim. Dışarı çıkayım çok havasız burası.

- "Otur ! " diyor çekiyor kolumdan aşağı.

- "Yok inmem lazım. " bırakmıyor eşek !

Neyse zor bela indim. Ender kıs kıs gülüyor. Hatırlıyor tabi önceki piknikte neler oldu. Erman'da peşimde gidiyoruz diğerlerinin yanına. Atıyor kolunu omzuma. Yok belimden tutuyor. Yok öpüyor. Gıcık mı gıcık !?

Çocukla 1-2 göz göze geldik. Sonra Erman sayesinde de bunu gönderdik...

Piknik piknik değil kii mübarek deliler topluluğu !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder