7 Temmuz 2009 Salı

Yıhyıhyıh :D

Levent'ten eve gelene kadar aman yarabbi neler olmadı ki ? Çok komikti ya gerçekten.

Tam metroya dogru yürüyorum kocaman bi jeep durdu açtı camı seyrediyor. Töbe töbe dedim 1 dk oldu duruyor. 2 dk oldu duruyor. En sonunda dayanamadım :

- Gidiyor musunuz ? Yoksa ben karşıya geçebilir miyim ? dedim. Adam bi şaşırdı :

- Özür dilerim tabi duyrun . dedi. Geçtim karşıya...

Tin tin ilerledim Kanyon'un önündeki ışıklarda bekliyorum karşıya geçmek için. İlk defa orası okadar boştu. Düşünün ki ışıklarda 5 kişi dikilyorduk geçelim diye. Geçen bakıyor, geçen bakıyor. Hayır anlamıyorum niye bakıyor ? Bende dönüp arkama bakıyorum ki arkamda bi kız fln varsa belki ona bakıyorlardır diye... Tam döndüm bakıyorum adam camı indirdi "Sen !? " diye seslendi.

Oha dedim bi an rezil oldum ! Kulaklıgımın sesini sonuna kadar açtım duymamazlıktan geldim. Bu duruma aglasam mı gülsem mi bilemiyorum yahu !?

Tam "Ben çirkinim " moduna girerken bunların olması da ayrı bir güzellik olsa gerek !

NOT : O jeeple beni seyreden cocukta harbi çok yakısıklıydı yaa.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder