6 Temmuz 2009 Pazartesi

Erkekler !

Gerçekten tuhaf cinslersiniz yahu...

Hani olmayacak zamanlarda çıkıp gelmeniz fln değil derdim. Her zaman yapıyorsunuz zaten sorun olmaktan çıktı. Alışkanlık oldu. Siz gelmeyince merak ediyor insan...

O değil bi yarım saat önce annemle alısverişe gittik. Gayet güzel aldık sebzeleri fln yürümeye devam ediyoruz. Çocuğun biri annemi görmedi sanırım. Ya da gördü de pek önemsemedi. Neyse... Yanındaki arkadasını çekti "Abi şuna bak ya ! Böyle güzel kızlar geliyor muydu bu markete ? Yuh lan bizdeki şansa bak !" tam tamına bunları söyledi. Annem de peşimde tin tin geliyor tabi... Anneme dedim ki "gercekten salak bu erkekler hiç bişey yapmadım sacım kirli yüzümde bişey yok üstüm de yatıp kalktıgım şortum tshirt !".

Harbi böyle begenen oluyorsa bosuna zahmet etmeyeyim. Hayır saclarım zaten cok uzun taramak düzeltmek gercekten zor... :)

NOT : Yarın iş görüşmesine gideceğim. Şans dileyinde olsun. Olmazsa eğer benden çekeceğiniz var... :D

2 yorum:

  1. güzelim sen güzelsinde onlar körmüş :D biraz ne işi ne görüşmesi ne ise başarılar diyim barii:D

    YanıtlaSil
  2. hadi hayırlısı sen bu lafı sevmezsin ama olsun.. hayırlısı olsun!

    YanıtlaSil