6 Temmuz 2009 Pazartesi

Zorsun Zor !!!

Evet arkadaşlar başa sardık... Çocuk o kadar zor ki !

Acaba yanlış mı anlıyorum ? Her sözünün arkasında baska bişiler aramak fln hiç bana göre değil ki... "Ben duyduguma bakarım duyamadıklarım cok sorun olmaz" derdim !

Ama noldu ? Nolucak ? Tökezledik ! Hatta ava giderken avlandım.

Bi öyle bi böyle ! Bi yakın bi uzak ! Bi kolay bi zor ! Bi tuhaf bi sıradan ! Neden gel git olduğum belli olmuyor mu ya ? Bi sözle yerle bir ediyor. Ama dogrusu ondan daha önce hoslandıgımı hiç düşünmemiştim. Yani bana göre değildi ki...

Benle ilgili ne konusmak istiyor ne konuşmamak... O değil sordugum sorulara kacamak cevaplar vermesi beni daha fazla düşündürüyor. Benle konusmak istemiyorsa uzatmadan söyleyebilir !

Çevresindeki ona ayılıp bayılan kızlardan değilim. Hatta onunla konusmadan önce onu hiç bişey yerine koymuyordum. Bu bir gerçek !!!

Aman ya düşünmekten saclarım beyazlayacak ! Özge haklıı erken yaslanırım ben cok dert yaratıyorum kendime... !!!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder