4 Temmuz 2009 Cumartesi

Nerde Kalmıştım ?

Poğaçalar pişti bile beklerim...

Heh ! Buldum ! Aklımdaki soruların cevapları konusunda hala belirsizlikler içindeyim. Şimdi ona şans mı dilemeli ? Yoksa arkama bile bakmadan yoluma devam mı etmeli ?

İhtimaller arasında beni istememesi de yer alıyor. Korkuyorum. Ya gerçekten beni istemiyorsa benle konuşması fln sadece bi gerekliliktense ? Ama ne gerekliliği olabilir kii ?

Ben olsam "senle konuşmak istemiyorum !" diyebilirdim.İstemediğiniz bi insana ne kadar tahammül edebilirsiniz ki ?

Bazı şeyler için acele ediyorum sanırım. Daha 21 yaşındayım bişeyler yaşamak için daha sakin daha aklı başında davranmam gerek. Hayal kırıklıklarımı vs bi kenara bırakıp artık istediğim şeylere sahip olma yolunda ilerlemeliyim !

NOT : İyi de !? O yol nerde !?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder