4 Temmuz 2009 Cumartesi

Tesadüf.

- Aylin ben çok sıkıldım...
Daha dogrusu kaçmamak için kendimi zor tutuyorum. Aptal kafam ! Evdekilere "Aylin'de kalacağım beklemeyin" diyene kadar başka bişeyler düşünmeliydim... Şu gece hayatına alışamadım bir türlü.

- Dur kızım baksana şunlara. Şu ilerdeki senle ilgileniyor azcık gülsen diyorum !
Bende önündeki bardağı kafana geçirsem diye düşünüyorum ama bak düşünmekle kalıyorum.

- İzninizle ben bir cola daha alacağım.
Aylin'in adamın ağzının içine düşme olasılığı %100. Benim bu gecemi otelde geçirmemse %0.0 olasılıkla vuku buluyor.Şu topuklulardan nefret ediyorum. Gece gece bu kadar eğlenenlerden de...

- Ben bir cola daha alabilir miyim ?

- Masadan kaçmak için bahane değil miydi o ?
Kafamı kaldırmak zorunda kaldım. Komik birine benziyor, şaşırtıcı derece de sakin...

- Aslına bakarsan bahaneydi. Ve masaya dönmemek için daha büyük bir bahaneye ihtiyacım var.
Karşımda gülümsemesi ne tuhaf be. Hoş çocuk ama boyu kısa hemde ben bu topukluları giyerken hiç şansı yok.

- Benden büyük bahane mi olur ? Ben Melih. Lafa tuttu göndermedi dersin.
Ohh be... Bu gece karşıma çıkan en aklı basında insan..

- Teşekkürler. Ödeşmek için yüksek bi bahşiş beklemezsin umarım. Çünkü Aylin'ler gibi içki ısmarlatacak ve bahşiş bıraktıracak birilerini bulamadım.

- Açıkçası senin colaları ben ısmarlıyorum. Şimdi bu gece sıkılmış biriyle biraz laflayabilirsin. En azından masaya dönmene gerek yok.

- Dönmek isteyen yok zaten. Ama bu gece zor biter gibi geliyor. En azından benim için.
Bu kadar ümitsiz vaka olduğumu simdi farkediyorum.

---------- Bölüm 1----------

1 yorum: