1 Temmuz 2009 Çarşamba

öküzcan

Evet öküzcan !

Niye mi ? Ya bir kere sana bişey sorulmuş cevapla ! Ah odun ! Ah akılsız !

Ya sen benim sana davrandıgım gibi birini daha bul ; bul da karsıma getir bende feyz alayım...

Zeki bir cocukmuş da iyiymiş de öyleymiş de yok ya tipik bir "Öküzcan" !!!

Sen düşün dur adam sallamasın. Eh bu da bana müstahak aslında öyle böyle değil... Sen milleti basından def etmek için sevgilim var de bahane uydur bir de aptal saptal insanların peşinden koşş...

Ay başıma gelenleerrrrrrr... Hayır bir tanesi öküz olmasın dilegim bir tanesi... Bir zamanlar Ortaköy'de tavsana niyet cektirmiştik acaba yeniden gidip bulsam yeni bir dilek fln işe yarar mı ?

Evet dilegim yerine gelmişti. İlk kez gittigimiz yazlıkta bir cocuga asık olmustum aradan 1 yıla yakın sure gecmişti. Ortaköy'de tutturdu kızlar niyet cektirelim tabi ki de cektirdim hiç kaçırmam :) Niyet 1 sene rötarlı gerceklesti. Eveeeet dogru !!! Cocukla bir kez daha aynı yerde karsılasmak ve beni üzdügü için pişman etmek istemiştim. Ne mi oldu ?

Hahahhah !!!!! Tabiki pişman oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder