2 Temmuz 2009 Perşembe

Sıkıldım Çok !

Sabah sabah evdeki esyaların yerini değiştirmek zorunda kaldık tamirciler gelecek diye... Annem tabiki bir telaşe abidesi gibi karsımdaydı.

Bu aralar ailece hasarlı günler yasıyoruz. Hasar önce evden basladı tabiki. Üst kattaki komsumuzun evini su bastı onlara olmayan bize oldu televizyonumuz bile elden gitti. Dun geldi daha...

Koltuklar halılar hepsinden gectim parkeler gitti ya... Parkelerin yeniden yapılacak olması salondaki esyaların cıkması hepsi korkunc !!!

Eh sonra bende sandalyeden dustum. Boyum 2 metre değil dogal olarak dolaptan indirilecek yastıklar için sandalyeye cıktım noldu yerdeki oyuncakların üzerine düştüm ve ayagımın biri delindi. Öbürü morardı öylece kaldı.

Bugun gidip bir de aşı oldum eşek kadar kız "tetanoz aşısı" oldum. Kolum uyusuyor ateşim cıkıyor.

Sıkıntıdan da patlamak üzereyim Castle denen dizinin 5. bölümünü izleyerek güleyim azcık en iyisi...

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun eşek kadar demiyelimde koca kız :=)

    YanıtlaSil