4 Ağustos 2009 Salı

Saf !!!

Evet ben ! Ya benim için bi cümle kurulursa altında bişi aramam. Öyledir anlamı budur der gecerim. Ama öyle değil kazın ayagı...

Kendime geldim derken yine pata küte olayların arasında buldum kendimi. Kim ? Ne ? Nedir ? Nerdendir ? Nasıldır ? Hepsi sıralanıp durdular önüme...

Artık evde zaman gecirmek istemiyorum diye taslanma ihtimalim olabilir. 2 haftadır fln sürekli gece eve gittigim için evdekiler pek gerginler su sıra...

O kararsız vatandasla görüştük sayılır. Yani tam değil. Sonra ayrıntılı yazarım. Zamanımı harcamak istiyor muyum ? Emin değilim.

NOT : Evlenme Teklifi edecek biri varsa etsin hemen kabul edicem. Yok edemem diyen varsa da bişi diyemem... :)))))

1 yorum:

  1. Bugün değil ama inşallah birgün telkif eden olucaktır senin gibi birini kaçıracaklarını sanmıyorum.
    Ne istediğini bil,istediğin şey için savaş, kaybetmekten usanma!Ama ne olursa olsun her zaman yanında seni dinleyecek bir arkadaşın olucak bunu sakın unutma biraz arızaymışım ama idare et elimden bu kadar geliyor.

    YanıtlaSil