15 Ağustos 2009 Cumartesi

81...

"Dün Sencer'le konusurken aynı zamanda bi arkadasla da konusurken ikisi içinde çıktırıp gitsinler demiştim. ( burda kibar olayım dedim :) ) Uzak olanla konusmakta bi sorun yoktu ama kararsızla konusurken hem sinirlendim hemde kendimi hasta gibi hissettim...
"

Bu yazıyı okudugunuzda ne anlıyorsunuz ? Burda hayatımdaki iki insanı 2 arkadasıma anlatırken onları sildigimi bi daha görmekde duymak da istemedigimi anlatmaya calısıyorum. Bu anlasılmıyor mu ? Yanlıs anlamıslar... Anlasılmamıs ! Orda hem uzak olandan hemde kararsız olandan hayatımdan "defolup gitmelerini" diledigimi anlatmak istemiştim.

Bugun temizlik yapacagım ya ustalar fln yine evin içi tekke misali... Babam simdi evden cıkıyor ama ben cıkamıyorum. Cici kız olup evde temizlik yapacagım. Amannnnn !!!!!

Uzak olanla dun gece de konustum. Konustum da bir faydası yok soguk biri işte...

Bi gun kendime gelebilir miyim ? Uyanıp hepsi kabusmus diyerek dönüp tekrar uykuya dalabilir miyim ? Bi sekilde format atıp 0'dan baslayabilir miyim ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder