10 Ağustos 2009 Pazartesi

86'nın devamı...




Ya aklım niye karıstı benim yine ? Biri uzakta biri yakın ama daha uzakta... Uzak olun zaten 86 gunun bana ne kadar zor geldigini bilemezsiniz. Hayır zaten yaklasık 3 aydır kimseyi hayatıma sokmadım ama durum bu değil ki.

Aklım darmadagın işe konsantre oluyorum yaptıgım iş sırasında bişi yok. Ama işim bittiginde kendileri gelip cörekleniyorlar aklıma. Git dersin gitmez.. Git dersin gitmez..

Şu kararsız gercekten aklımı mesgul etsin diye öne sürülmüş bi secenekti aslında. Evet itiraf ediyorum. Çivi çiviyi söker mi diye deneme yaptım. Ögrendim. Sökmüyor :)
Daha kötü yapıyor...

Ne yaptı etti ondan etkilenmemi sagladı sonra da tuhaf tuhaf oyunlar numaralar...

Öbürü zaten baslı basına alem. Vallahi cekemeyecegim yok yeter inan ki bu kadarı. Anlatmıyorum daha da... :)

NOT : Kendimi tutabilirmişim gibi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder