21 Ağustos 2009 Cuma

Şarkı...

Evet hala Dido dinliyorum. Bugunku modum bu. İçimden bi bu sarkıyı dinlemek geciyor. Bundan sonra hizmette sınır yok. Moduma göre sarkıyı koyucam blog'uma istediginiz gibi dinleyin. :)

Evet yeni bi site yaptırmayı dusunuyorum. Arkadasım Ediz'le ramazan sonrası oturup bişeyler düşünecegiz. Böyle en güzelinden bi site. Hani su millete liste halinde yaptıgım tavsiyeler var ya önce kendi sitemde uygulayabilecegim. Süüüüüpppeeerrr bişi bu :)

Bugunku toplantım guzeldi. İstedigim gibi konustum. İstedigim sekilde anlattım demem gerekenleri. Neyse bakalım pazartesi yada salı bir konusayım da...

Ayrıca az önce Mert bana saydırdı. Evet dogru duydunuz saydırdı ki haklı. Konusmayı naklediyorum. :

Mert :
okuluda bıtırdım sanırsam sorumluluklarım arttı ben senle olamam zaten cok kaprıslısın.
Merve :
aaa..
Mert :
hıc aaa deme hep sacma ınsanlara karsı takıntın war yanı ..
adam akıllı bırını bulsan eywallah dıcem ..
Merve :
ama bu biz kızların yaptıgı en önemli sey dil mi zaten.. Gidip öküzleri buluruz..
Mert :
ewet o okuzlerde sızın kıymetınızı bılmez hep mutsuz olursunuz zaten ..

Yaa işte böyle... Çocuk haklı diyebilcegim bişi yok...

Pazartesi günü yeni kredi kartı cıkartıp alısveriş yapacagım. Tabi plan bu da ne kadar dogru olur bilemiyorum. Önce Lee'den kot bakacagım, kırmızı converse almam gerek. Bir de Seda'nın aldıgı Pembe Panter tshirt'üne uygun pembe bi hırka almam gerekebilir...

NOT : Annem geldiiiiiiiii... Ciftlikten incir getirmiş ama kendimi tutuyorum yememek için. Bir de yarın temizlik gunu ilan edebilir. Cok fena tırsıyorum. Oruclu oruclu yapılmaz ki temizlik yahuu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder