15 Ağustos 2009 Cumartesi

Haha !

Maçı kızlarla izledik. Büyük Britanya - Türkiye macı'nı cok kötüydü takımımız. Tanjevic atıldı fln hiç hoş değildi yani. Maçın en komik olayı Engin'i kameranın yakın cekmesiyle bizim evde oldu zaten.

Burcu, Sinem, Neslihan aynı anda bagırıyorlar :
- Engin'iiiiiinnnnn bıyıklaaarrıııııı vaaaarrrr...
Sadece bakıp gülebildim. Kendime geldigimde :
- Eh bu yasa gelmiş daha bıyıkları olmasın mı yani ?
Dedigimde ayrı bi gülme tufanına tutulduk...

Pınar hanımcıgım Alacatı'da. Yani bilmiyorum beni de böyle bi yerde işe alsalarmış keşke... Hatta dünyayı fln gezdirsinler süper olur ya ... :D

Kararsız arkadas sürekli msn'e gir cık muhabbetinde. Yapmıyorum len bişi ! Takıl kafana göre... Sen istedin senden uzak olmamı al uzak duruyorum işte. Daha ne ? Dikkat cekmek için bi tarafını yırtıyorsun...

Sinirliyim evet. Sorusu olan ?

1 yorum:

  1. iş için şehir dışına gitmek çok keyifli olmuyor maalesef. bir defa istediğin şeyleri yapamıyorsun. sorumluluk duygun da varsa maalesef gruptan kopamıyorsun. ama kopanlar yok mu, tabi ki var. onların da ilişkileri her zaman zayıf kalıyor işte.
    yine de dünyayı gezdiren iş bulduğunda lütfen haber ver bize de :)

    YanıtlaSil