7 Ağustos 2009 Cuma

Deliyim Deli !!!

Ya evet deliyim. Niye mi ? Yine mi ? Her ikisi de yani olay su... Dün kararsız ne idüğü belirsiz vatandasla pizza yemeye gittim. Gitttim de boyum arşa erişemedi. Tuhaftı, garipti, soguktu, gıcıktı...

Arkadaslarıyla karsılasma pahasına gittik. Onlara göstere göstere biraz da... Ne yapmaya calısıyor? Anlayamıyorum ki... Her sordugum "bırak akısına yeawww" diyor. Demekle olsaydı...

Düşünüp düşünüp yoruyorum kendimi... Gitmek istiyorum aslında... Söyle uzak bi yerlere bi daha dönmemek üzere gitmek. Kendimden vazgecmedim, hala cok sey istiyorum. İstedigim bi hayat var istedigim bi kariyer. Amacım kendim için yasamak.

Haha buldugum sarkıya inanamazsınız. Nostalji takılıyorum. Pınar Aylin - Çöl Fırtınası 'nı buldum :) Sarkıda diyor ya "benim kavgam benle kendimle yüreğimle" aynen o hesap.

89 günüm var kendime tanıdıgım. Kimseyi istemiyorum. Ne o'nu ne öbürünü ne baskasını... Hepsi kalsın bi süre oldukları yerde...

Aklımı bosaltmak için baska seyler bulmalıyım. Yapmadıgım seyleri yapmalıyım. Kendime gelmeliyim.

NOT: Pınar Aylin - Adam Olaydın sarkısını calmaya basladı radyo :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder