12 Ağustos 2009 Çarşamba

84...

Evet beyler bayanlar...

Sordugum soruya yanıt verenlere tesekkur ederim. Sizin söylediginiz dogrultuda ilerliyorum merak etmeyin. Dun hiç bir sey yapmadım. Yarın da yapmıyorum. Sonrasında da yapmayacagım.

Canı isterse konusur gibi bi durumu da kabullenemiyorum. Belki de yüzyüze gelene kadar hiç konusmam. Zaten bu ay sonu büyük ihtimal karsılasacagız bi yerde... Neysee...

İşteyim. Yine toplantılarım var süüper ama aması işte satışım yok. Eger 2000 liralık satıs yapamazsam ; işten ayrılabilirim. Çok kötü dimi ? Evet kötü...

Mert bi ton azarladı az önce... Herkesin peşinden kostugumu dusunuyor. Burdaki yazılardan dolayı. Ama yok öyle bişey... Burda yazıyorum burda kalıyor. Bilen bilir, eger birisine karsı bişey hissetmiyorsam direk uzaklasırım zaten. Hatta sevgilim var bile derim cogu zaman... Bu kadar konusmak koşmaya girer mi ? Pek sayılmaz. Yani düşünsene adamla konusuyorum fln ama sonrasında atacagım adım süpheli.. Yani cogu zaman hiç bişey yapmıyorum...

Hatta bu uzaktaki adam yine uzak tabii de... Onla ilk kez konusmayı kestigimden 3 gun sonra mesaj attı hemde Allah'ın unuttugu bi yerden :) Tamam belki de kendine asık edecek istediigini yapacak ortada bırakacak birini arıyor ama ben pek öyle değilim. Yani biraz dualı oldugum kesin de !

NOT : Bu arada isteyen bana "veve" diebilir. Cok da mutlu olurum zaten :)))))

1 yorum:

  1. amacım azarlamak dııldı dusuncelerımı soyledım .. senın deyımınle abartılı olabılır .. yukarıda yazdıklarını uygularsan basarılı olucagını gorursun tabı bende gene haklı cıkıcam .. bu arada unutuldugumuzu da dıle getırmek ısterım .. wewecıgım ... (:

    YanıtlaSil