12 Ağustos 2009 Çarşamba

84 Devamın Devamı...

Keyfim yerinde cok sükür. Dün gece Elif'in verdigi gaz sayesinde diyebilirim. Bir dee okudugum yorumlar süperdi. :)

Kendime yeni bir ben lazım sanırım. Daha az düşünen, bişeyleri kafasına daha az takan bi ben. Özlediyse "özledim" diyebilen. Ve yeri geldiginde kaba ve soguk olabilen.

Zor sanırım bu. Cok zor. Olmadıgım biri olmak.. Birine hiç "Seni seviyorum " demeden ölüp gideceksem de layıgıyla olmalı. Neyse mevzu derin..

Bugun de satısım yok. Lütfen ama lütfen benim için dua edin. Yani en azından bu ay için edin. Cunku 2000 TL'lik satısım olmazsa işimde olmayacak. Ben Mudo'da calısırken 10 gunde 32 bin TL'lik satıs yapmıstım. Herkes bana bu kadar güvenirken hayal kırıklıgına ugramak da ugratmak ta istemiyorum.

İnşallah bi gün hersey yolunda olur. Sevdigim insanlar sevdikleriyle olur...

2 yorum:

  1. en sondakı cumleyı tuttum .. ;) ınsallah dıyelım ..

    YanıtlaSil
  2. en sondaki cümleye ben de bayıldım:)

    YanıtlaSil