10 Ağustos 2009 Pazartesi

86...


Dün bişi yazamadım ev bir hayli karısıktı... Sonra da gece dısarı cıkınca tabi hiç bişi yazamadım. Yok artık içki fln yok. Tövbeliyim...

Su kararsız vatandas tatilde... Haber yok. Gelir miii ? Gelmez miii ? Belli değil. Gelmesin. Gözden ırak gönülden de ırak benim için... Aslında onu da istemiyorum. Şu uzaktaki cocugu unutmak için bi aractı aslında... Ama unutmam zor olacak.

Neyseeee Işın Karaca'nın 5 dakika sarkısını cok begendim sözlerini burdan okuyabilirsiniz. Annem modemimi aldıgı için evden bi süre bişi yapamayabilirim. İsyanlarda hatun kişi...

5 Dakika - Ege Çubukçu katkısıyla...

Son kere düşün bence aklın hep kararsız
Bunca zaman geçince yeminler yararsız
Kandıra kandıra kendini geldi yolun sonu
Bir adım atsam yoksun yendim korkumu

Aşk şiddetli enkazlar kalır arkamda
Benden korkan bana aşık olmasın aslında
İstersen git ölmem ağlayamam ardından
Sağ çıktım ben ne savaşlardan

5 dakika sürer unutmak ölümsüz aşklar zor
Bana dokunmaz kara sevdalar yor daha çok yor
Aşktan korkan dönsün yoldan bilsin en baştan
Yenilmem kolay kolay sağ çıktım ne savaşlardan


NOT : Bold yazı benim en sevdigim sözü oldu sarkının...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder