11 Ağustos 2009 Salı

85 Gün Daha..

Hazır ben böyle mutsuzken su kararsız vatandasa mı sıgınsam ? Bilmiyorum ya... Öbürünü bana unutturabilir belki.. Tam bitti unuttum derken kendisi hortlattı. Gece yarılarına kadar konus konus pardon sabaha kadar diyecektim. Kendisi yaptı sonra arkamdan birilerine laf söyleyen de yine o...

Madem hosnut degilsin benle konusmaktan konusmayalım de... Yazdıgım herseye bişey bulmak zorunda değilsin... Ya da cıkıp öyle böyle demek zorunda değilsin... Benimle konusmaktan mutlu değilsen değilim diyerek bitirebilirsin...

Ota bo.a her yerden takip etmek zorunda değilsin. Her msjıma cevap her yazdıgıma bi karsılıkda vermeyebilirsin. Sen istedin böyle olmasını... Simdi de kanka olayına yatarsan hiç sasırmayacagım...

Git gerçekten git ya... Aklımdan da sehrimden de git... Gözüme gözükme bit...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder