6 Ağustos 2009 Perşembe

Garibim mi ?

Nil şarkılarından Ne Garip Adam 'ın bu sözüne nedense vuruldum... Hayır sarkı da güzel evet cok egleniyorum ama niye bu söz ?

Neyse velhasılı kelam aklım darma duman oldu. Hatlat karıstı. Kişiler arasında secim yapamaz hale geldim. Ex mi ? Next mi ? Kararım nedir ? Ne olabilir ? Yok yok yok.

Benim fikrim neyse zikrim de o ! Ben istiyorum ki asık oldugum adam beni değiştirsin. Yani bu kadar cok sey konusmadan derdimi anlatayım. Saflık bu mudur ? Olabilir. Sessiz olayım yanında. Bana baktıgında söylemek istediklerimi anlasın. Şımarıklıgımdan eser kalmasın.

Aklımı karıstırmasın. Yalın olsun, az ve öz olsun. Düşündüklerini aktarırken "hehey ben böyle böyle düşünüyorum " diye değil. Nasıl düşünüyorsa öyle anlatsın.

Eglenceli olsun. En azından su bowling'i ögretsin sonra defolsun diyebilirim. :) Korkularımı anlasın.

Neyse yaa tam romantizm moduna girmişim erkenden cıkmak en iyisi. Hiiiiiiiiç işim olmaz. Bu ara herkes yani bi cogu uzaklara gidiyor. Gidin gidin. Siz gelene kadar yeni bi kategori acıp orda toparlamayı dusunuyorum milleti :) Hahahaha yok be korkmayın problem yok. Şaka yapıyorum. 3 kişi vardı. Biri döndü diger ikisi uzak yollara dogru gitmekteler... Dönmüş olandan bana fayda yok da diger ikisinden kimseye fayda olmaz sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder