16 Ağustos 2009 Pazar

Sıkıldım...

Evde oturmaktan sıkıldım tam 3 aydır ilk defa haftasonunu evde gecirdim. Ve inanın korkuncccccc derecede sıkıcı bişey bu.

Sıkıntıdan kurabiye yaptım, evi sildim süpürdüm ( dün bunları yapmıs olmama ragmen !), gardrobumu düzenlemedim azıcık üşendim ona işte.

Bu hafta artık bişeyler olsun ya... Satıs yapabileyim, kendimi gösterebileyim, "ben mtv'de stajyerken neler yaptım bu da bişey mi?" diyebileyim. Lütfen artık kendime geleyim...

Milli macı izledim de. Türkiye - Polonya macını izlerken cok sıkıldım cok... Uzun zamandır Tadım Türkiye Kupası'ndan beri evde mac izlememiştim. Hiç eglenceli bişey değilmiş. Evde kös kös oturup basket atılınca sevinememek...

Yarın 2 toplantım var. Salı günü toplantım yok sanırım. Çarşamba 2 toplantım var. Ya noluuuur ama noluuuuuuur artık para kazanayım bende... Ali'nin sinir bozucu lafları onun müşterilerinin gönderdigi ordinoların gözüme sokulması !!!!! Offfffffff Ufffffffff Pufffffff.... :(

2 yorum: