13 Ağustos 2009 Perşembe

83 Gün Daha...

O kadar sıkıldım kii... Yani kararsız cocugu özlemişim gibi hissediyorum. Pınar'ın verdigi taktigi gördüğüm yerde uygulamak bile gecti aklımdan. Ama sacmalamamalıyım. Kendime gelmeliyim değil mi ? İşime yogunlasıp "peheheyyyyyyyyy bu da nesi ?" diyebilmeliyim.

Ama öle -meli, - malı eklerini kullanmakla bir cacık olmuyor tabiki. Aklımdan "cık" deyince cıkmıyor. Kararsızı özledim bu kesin! Sacmalıyorum bu daha kesin!

Dün öyle cici bi haldeydim ki... Hanım kız olmustum nerdeyse. Bi selam verseydi. Ama yok öküz ya vermez selam fln. ""Herkes gururunu kırmıssın cocugun ondan böyle yapıyor" deyip duruyor. Hayır ya kırılan benim gururum ???

Kerem Abi'ye üzüldüm bi de... Yapmayacagı bir sey için adını lekelediler. Çok ayıp gercekten. Kerem Gönlüm yaa yapmazzz! Yapamazzzzz!

Azıcık kendimle kalsam söyle... Tek basıma tutunsan bişeylere ne güzel olur. Olmadı basımı omzuna yaslayıp gözlerimi kapattıgımda yanımdaki kişi elimi tutsa nolur ???? Olmaz ama tabi ki haketmedigim için böyle seyleri... Olmaz! Olmamamalı zaten. Ben onunda degerini bilemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder