22 Ağustos 2009 Cumartesi

Yorgunum...

Yorgunluk da değil aslında yani en azından fiziksel bi yorgunluk değil. Okadar fazla düşünüyorum ki bişeyleri sonunda olan yine bana oluyor.

Sanki yenilip yenilip tekrar savasan ben değilim. Sanki hiç bir hayaline kavusamadıgı için yeniden hayaller kuran ben değilim. Sanki bi sürü insana mutluluk pozu veren ben değilim. Benim ama ...

Bazen diyorum ki "eminim. yapabileceklerimi gayet iyi biliyorum." ve bazen de "pes ettim artık. bir daha hiç bir seyle ilgilenmiyorum" modunda oluyorum. Dengesiz miyim neyim ?

Annemle şu ramazan günü bile birbirimize küsebildik ya pesss gercekten. İkimiz de keciyiz ya... Söz cıktıktan sonra geri dönüp bişey demeyiz bitmiştir. Küstük bu kadar...

Gecenin 2'sinde bi msj geldi. Sacma sapan bişey gözüm kapalı ben de bişi yazdım. Yeniden cevap geldi aslında konusmaya devam etmek üzere atılmıs bi msj'dı ama uykum oldugundan kıytırık bişi yazdım. :)

Bu gece de ben kendisine rahatsız edici bir msj atma niyetindeyim. Bakalım ne olacak ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder