16 Ağustos 2009 Pazar

Kullanma Kılavuzu..

( Yayınlanmayan bir yorum üzerine yazılmıstır :) )

Arkadaslar ben burda erkeklerle ilgili seyler yazıyorum da kafayı bozmusum izlenimi veriyorsa kusura bakmayın. Ki normalde bu blog'u sırf anlamadıgım seyleri yazmak için yayınladım. Bi nevi günlük misali...

Erkek kısmıyla iyi gecinirim dogrudur. Ama arkadas olarak ! En yakın arkadaslarım erkeklerdir hep öyle olmustur.

Abuk subuk yorum bırakacaksanız bırakmayın yorum fln. Begenmiyorsan tasvip etmiyorsan yazdıklarımı okuma bi zahmet ! Ben zaten ilan etmedim blog'um oldugunu. Bi kez arkadas sayfamda yayınladım sonra da kaldırdım hemen zaten. Hayır derdin benim erkeklerle ilgili yazmam mı ? Senle ilgili bişeyin olmaması mı ?

Belli kuyruk acın var ama bu kadar belli etme istersen... ;) Benden tavsiye..

Ayrıca kullanma kılavuzunuz var da ben almadım dimi? Varsa nerden alınır söyle söz yazmayacagım buraya bir daha bişey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder