12 Ağustos 2009 Çarşamba

84 Gün Daha...

Hala bu günleri niye sayıyorum diye dusunenler vardır. Ben aslında su 2 aptal yüzünden sıkılan canımı, kırılan kalbimi ( cok dokunaklı oldu be) onarmak için tam bir yıl kimseyle görüşmeyeyim diye düşünürken korktum. Dayanamam ben o kadar süre dedim. Ve 3 aya düşürdüm zamanı. 3 ay molaydı yani.. 90'dan geriye sayıyoruz işte...

Bu arada parmagımdaki siyah yüzüğün bir anlamı yok.!!! Kesinlikle yok anlamı. Hosuma gittigi için takıyorum. Akik, siyah, alelade, Ortaköy Pazarı'ndan aldıgım bir yüzük !

Canım sıkılıyor ya... Bugun de pek cici giyindim. Dısarı cıkasım var ama bi taraftan da cıkmak istemiyorum. Bende kararsız oldum sanırım.

Dun gece Emir'in teknedeydik işte. Ayy bi arkadası var ! Var yani... Düşman basına... Cocuk birini tanıyor cıktı. Onla ilgili soru sorarken sırnastı sırnastı. Emir'e kas göz yapıyorum yok. Pshhht diyorum yok. En sonunda dönüp "Bugra'cım azıcık kayabilir misin denize düşmek üzereyim de? " dedim. Cocuk tuhaf tuhaf bakıp diger tarafa gecti. Ohhhhhhhhhhhh olsun !

Hayır anlamadıgım bi insandan hoslanmadıgımı daha nasıl belli ederim ki ? Adam tutup Face'te Twitter'da eklemiş fln. Block'ladım tabiki de... Hiç acımam !

İstemiyorum yaaa... 84 günde kafamı bosaltmak dısında bişey istemiyorum. Ne kararsızı, ne uzak olanı...

Sacma olansa ben hala ne istedigim konusunda süpheliyim ? İsteklerimi yazacagım ama "nah bulursun !" sözü cıkmasın agzınızdan...

1. Düşünceli olsun.
2. Saygılı olsun.
3. Kendini bilsin.
4. Beni sevsin.
5. Durumu benimkinden ne cok kötüü ne de cok iyi olsun. Eşit olsun.
6. Cevresi olsun, Arkadası olsun.
7. Eski sevgili listesi mümkünse az olsun. (Hayır yani hepsinin cetelesini tutamam dimi ?)
8. Sebepsiz yere triplere girmeyecek. Msj atmadıgımda, telefonu acmadıgımda cıglık kıyamet ses vermeyecek.
9. Öyle vıcık vıcık bir sevgi beklemeyecek. "aşkoooom, Sevgiliiiim, Hayatımın anlamı" die gıcık kelimelerle beni yormayacak. Ne bana söyleyecek, ne söyletecek.
10. Basımı omzuna yasladıgımda güven verecek. Korku değil !
11. Elimi tuttugunda insan eli tuttugunu unutmayacak. Kimseye ac tavuklar gibi bakmayacak. ( Eh zor bu devirde tabi !)
12. Mutsuz oldugumda üstüme gelmeden bana mutluluk verecek. Abuk subuk espriler havada ucusmayacak.
13. Devamlı ilgi, sarılma fln istemeyecek. Her seyin bi seyi var canııım :)
14. Ona baktıgımda ne yapmam gerektigini konusmadan anlatabilecek. (işaret diliyle değil tabiki de)
15. Ne ben onu ne de o beni değiştirmek için cabalayacak.
16. Arkadaslarım ve kendisi arasında ucurumlar yaratmayacak...
17. Dürüst olsun.
18. Kararsız olmasın.
19. Bir öyle bir böyle davranmasın.
20. Ukala ve kendini begenmiş olmasın. ( Kimsenin havasını cekemeyiz :))
21. Sebepsiz yere kavga cıkaran biri olmasın.

Listeye bak ya. Oha !? Daha eklenecekler var da yüzüm yok...

NOT : Merve'ye liste için katkılarından dolayı tesekkur ederim :) Dahası gelebilir...

9 yorum:

  1. 17. Ukala olmasın
    18. bi öle bi böle olmasın
    19. dürüst olsun açık olsun oyun yapmasın

    mümkün müdür:DD

    YanıtlaSil
  2. Başkası için kendini cezalandırmana gerek yok aslında:)

    YanıtlaSil
  3. bulursan banada yolla bi tane bu modelden:d

    YanıtlaSil
  4. nıye mumkun olanlarıda wardır elbet .. :)

    YanıtlaSil
  5. bizi bulmadı hiç öyleleri

    YanıtlaSil
  6. belkı bı gun bulur .. :)

    YanıtlaSil
  7. sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. allah akıl fikir versin daha ne diyeyim
    18, 19 iyi ama şimdi hakkını yemeyeyim:D

    YanıtlaSil