17 Ağustos 2009 Pazartesi

Taşlanmak Üzereyim !

Eveeeeeeeeeet taşlanmak üzereyim. Sevgili arkadasım Rozin ve kimligi mechul yorumcumuz tarafından...

Neyse bugun sektörümde yer alan Tüp bebek merkezleriyle görüşmek üzere adım attım. Yakında bende cıldırma noktasına gelirim kesin. Lütfen görüşecegim kişiler insan kılıklı insanlar olsun da sinirimi bozmasınlar.

Annem hala tatilde. Büyük ihtimal de ramazan sonuna kadar gelmeyecek. Tabiii o sırada bana kecilerin gelecegi kesin ! Hoş gittiklerini pek sanmıyorum.!

Bugunku toplantı da gıkım cıkmadı patronumun yanında. Ordino yok gelecek kampanya yok ! Yok oglu yok yani...

Bütün bir haftasonunu evde gecirdikten sonra tek gördügüm rüya ne hikmetse bu sabahtı. Sırf rüya oldugunu anladıgım an gözlerimi daha sıkı kapattım ama ne fayda coktan uyanmıstım bile. Hem de kalkmam gerekenden 45 dk önce... Ayyyyyyyyyyyy ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...

Allah'ııım bi rüyayı bile cok gördün ya bişi diyemiyorum artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder