23 Ağustos 2009 Pazar

Pazar mı?

Ne cabuk... Pazar aksamındayız ve ben inanamıyorum. İnanmak da istemiyorum buna...

Butun pazar gunumu yatarak gecirdim. Hala hasta gibiyim ya... Böyle midem bi tuhaf, basım dönüp duruyor...

Yarın işe gidip butun bir hafta için toplantı ayarlamam gerek. Hiiiç canım istemiyor... Ramazan basladıgından beri corbayla yasıyorum. Garip miyim _? Tuhaf mıyım _? Bilemedim.

Dun gece mesaj attım. Ay aramasın mı ? Gecenin bi vakti acamadım tabi ki... Ama bugunden beri merak ediyorum. Ne diyecekti ? Niye aradı ? Hemde 2 kez...

Mert'in dedigi gibi öküzlere karsı bi zaafım var sanırım. Özellikle bulup beni üzsünler diye ugrasıyorum. Normal değilim canım onu biliyorum.

Ankara olayı bir an önce gerceklesse de bende bi mutlu olsam... Evden uzaklassam yeni insanlarla fln tanıssam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder