24 Ağustos 2009 Pazartesi

Rahatım..

Emir'in yanında tam hissettigim bu işte... Yanında güvenle oturabildigim, içimden ne geciyorsa değiştirme geregi duymadan söyleyebildigim, sırtımı döndüğüm an arkamdan bişeyler cevirmeyecegini bildigim için belkide... Ama gidecek ; yalnız değil de yarım kalırım belki...

Onunla yine konusuyorum. Uzak ama sanki uzak gibi değil. Yani bi sekilde yine yakın bana. Emir'in sözleri durumu anlatıyor "gercekten uzak olsa..." ... İstemiyorum uzak olmasını, istemiyorum yanında olmadıgım aklından gecmedigim günler olmasını. Sadistçe biliyorum ama azıcık da olsa gün içinde içinden benimle ilgili bişeyler gecsin. İyi şeyler. İyi düşünceler...

Şu anki modum Bengü - özetle ben asığım sarkısı... Manyak mıyım lan ben ? Ay tamam evet manyagım... Sıyırdım mı yani ? Tamam tamam ona da süphe yok. Hayaller _? Adı üstündeeee hayal işte...

Ankara'ya gidecegim için niye heyecanlıyım ? Sanırım evden uzak olmak düşünmek yada düşünmemek acısından bana yararlı olacak...

Yatmalıyım simdi... Yarın ki toplantı için dinlenmiş olmalıyım. Fazlaca yorulabilirim zira... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder