14 Ağustos 2009 Cuma

82...

Çok basarılıyım artık alelade değil gizliden sayıyorum. Msn'den fln sildim günleri. Dün aksam su kararsız vatandas bişi yazdı."hayırdır ?" diye sordum "yok bişi". O sırada ben zaten sıtma hastalıgına tutulmusum gibi sinirden titriyordum. Kapattım msn'i yattım.

Bugün Yüksel Aytuğ'un yazdıgı yazıyı okudum da içim acıdı. Nerdeyse ben bile unutmusum ! 17 Agustos Depremi'nde enkazdan cıkısımızı, bahcedeki fındıkların üzerinde geceyi gecirişimizi, her taraftan gelen cıglık seslerini, o yıldızların sanki yere inmiş gibi durusunu, hepsini unutmaya baslamısım. Belki de unutmak için zorlamısım kendimi. Sadece bi yazıyı okurken hemde iş yerinde aglamaya basladıgıma bakarsak pek basarılı olamamısım sanırım.

Bugun 2 toplantım var. Çok fena hazırlandım bilmiyorum nolur. Siyah elbisem, fönlü saclarım, topuklu ayakkabılarım fln... Ama daha simdiden sıkıldım bile...

Onla yani uzak olan cocukla konusunca ertesi gun farklı bi keyifle uyanıyorum. Yataktan kalkmak zor gelmiyor. Ya da bilmiyorum işte garip bişi...

Dün Sencer'le konusurken aynı zamanda bi arkadasla da konusurken ikisi içinde çıktırıp gitsinler demiştim. ( burda kibar olayım dedim :) ) Uzak olanla konusmakta bi sorun yoktu ama kararsızla konusurken hem sinirlendim hemde kendimi hasta gibi hissettim...

Garip misiniz siz erkekler ? Ya da üzgünüm ama aptal mısınız ? Bizim aptallıklarımızla ilgili bir kusku yok içimde yanlıs anlasılmasın. Bizdeki potansiyel belli ama o potansiyeli etkisiz hale getirmek için o kadar cok ugrasıyoruz ki sonunda basarılı da oluyoruz. Biz aptalız ama siz bizden daha aptalsınız !

Sizi istemeyen insanların peşinde olursunuz. Sizi sevmeyen insanları farketmezsiniz. Sizi oldugunuz gibi kabul edenlerle olamazsınız. Ama ne kadar gıcık, ne kadar şey (anladınız sanırım ), kendini begenmiş, manyak tipli hatun görseniz dibiniz düşer... Böyle de garipsiniz işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder